سه محقق ORNL جایزه مهندس جوان برجسته در تولید را دریافت کردند



نیوزویز – انجمن مهندسین تولید از سه محقق آزمایشگاه ملی Oak Ridge با جایزه مهندس جوان برجسته SME سوزان اسمیت در سال 2024 تقدیر کرده است. SME هر سال این جایزه را به مهندسان 35 ساله یا کمتر که سهم و دستاوردهای برجسته ای در صنعت تولید داشته اند اهدا می کند.

اعضای تیم تحقیقاتی ORNL، Corson Cramer، Matthew Korey و Alex Roschli توسط انجمن حرفه‌ای مهندسی ساخت و ساز به دلیل تأثیر فوق‌العاده و پشتیبانی فوق‌العاده‌شان از پیشرفت‌های فناوری و پیشرفت‌های تولید، مورد تقدیر قرار گرفتند. این سه نفر در بخش علوم تولیدی ORNL کار می کنند که بر تحقیق و توسعه در مراحل اولیه برای بهبود بهره وری انرژی و مواد، بهره وری و رقابت تولیدکنندگان آمریکایی تمرکز دارد.

جاروم پولسکی، مدیر بخش علوم تولیدی ORNL گفت: «به رسمیت شناخته شدن به عنوان مهندس جوان برجسته سال حاکی از نوآوری و تخصص این محققان و کیفیت کاری است که توسط نسل بعدی متخصصان علم تولید ORNL انجام می شود. آنها نماینده رهبران آینده ما هستند و به تضمین آینده رهبری آمریکا در تولید کمک می کنند.

کرامر یک همکار تحقیقاتی در مرکز نمایش تولیدی وزارت انرژی یا MDF در ORNL است. او پروژه‌های وزارت انرژی و وزارت دفاع را رهبری می‌کند که پردازش، خصوصیات، آزمایش و مقیاس‌بندی سرامیک‌ها و کامپوزیت‌های ماتریس سرامیکی را پیش می‌برد. تخصص او تحقیق و توسعه سرامیک های نسل بعدی با دمای فوق العاده بالا و شرایط محیطی سخت است. مواد کامپوزیت و هیبریدی برای موتورهای هوافضا و هواپیما. مبدل های حرارتی؛ و کاربردهای دفاعی، هسته ای و انرژی پیشرفته.

علایق تحقیقاتی کرامر تولید سنتی و افزودنی یا چاپ سه بعدی سرامیک است. پوشش ها و ادغام؛ مواد کامپوزیت ماتریس سرامیکی پیشرفته و تکنیک های پردازش جدید. او تحقیقاتی را در مورد پردازش مواد، سرامیک ها و مواد ترموالکتریک که هنگام اعمال گرادیان دما، الکتریسیته تولید می کنند، و همچنین تولید مواد افزودنی و خصوصیات مواد منتشر کرده است. کرامر دارای چندین اختراع و افشای حق اختراع است و عضو SME و انجمن سرامیک آمریکا است. او دکترای خود را در رشته مهندسی مکانیک با تأکید بر علم مواد از دانشگاه ایالتی کلرادو دریافت کرد.

کوری دانشیار تحقیق و توسعه در ام دی اف است. این شرکت در توسعه و صنعتی کردن فن‌آوری‌های جدید و تولید پایدار برای پلاستیک‌ها و سیستم‌های چند ماده‌ای تخصص دارد. تمرکز کره ای بر گسترش روش های بازیافت کامپوزیت مکانیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و ترموشیمیایی و تکنیک های پیشرفته پردازش مجدد و استفاده مجدد برای بازیافت زباله های صنعتی است. مجموعه آن شامل توسعه و استقرار پلاستیک های با منبع پایدار ساخته شده از مواد تجدید پذیر، مشتق شده از زباله و گازهای گلخانه ای است.

کوری رئیس مشترک کارگروه اقتصاد دایره ای در مؤسسه ساخت و نوآوری کامپوزیت های پیشرفته و رئیس بنیانگذار TMS PRIDE، کمیته تنوع، برابری و گنجاندن انجمن مواد معدنی، فلزات و مواد است که تبادل فراگیر ایده ها در علم مواد را ترویج می کند. و مهندسی او دکترای خود را در رشته مهندسی مواد از دانشگاه پردو دریافت کرد.

روشل محقق ام دی اف است. این شرکت فناوری های با فرمت بزرگ را برای تولید افزودنی های پلیمری، از جمله چاپ سه بعدی سازه های فلزی و بتنی با فرمت بزرگ توسعه می دهد. Roschli بخش جدایی ناپذیر پروژه هایی است که در خط مقدم پیشرفت فناوری قرار دارند، مانند اولین ماشین چاپ سه بعدی. یک قالب تیغه بال هواپیمای تجاری که رکورد جهانی گینس 2017 را برای بزرگترین شیء ساخته شده افزودنی به دست آورد. و سایر وسایل نقلیه زمینی و آبی. او اکنون در حال توسعه نرم‌افزاری برای بهبود تولید مسیرهای ابزار با فرمت بزرگ است که پارامترهای هد چاپ و مسیر هر لایه از مواد را برای اشیاء چاپ سه‌بعدی با دقت بیشتری تعریف می‌کند.

Roschli جایزه اپراتور ممتاز گروه مبتکر گروه نوآوران گروه افزودنی را دریافت کرد که به عنوان جایزه DINO شناخته می شود و جایزه ثبت اختراع توماس A. ادیسون از انجمن مهندسان مکانیک آمریکا. او بیش از 50 نشریه را تالیف کرده یا در نویسندگی مشترک دارد و رئیس کمیته راهنمای مسیر گروه کاربران ساخت افزودنی است که آهنگ های کنفرانس را ایجاد می کند و برنامه های آموزشی و آموزشی را برای شرکت کنندگان در جلسه توسعه می دهد. روشل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق از دانشگاه تنسی دریافت کرد.

MDF که توسط دفتر مواد پیشرفته و فناوری‌های ساخت DOE پشتیبانی می‌شود، یک کنسرسیوم ملی متشکل از همکارانی است که با ORNL برای نوآوری، الهام بخشیدن و تسریع تحول در تولید ایالات متحده همکاری می‌کنند.

UT-Battelle ORNL را برای دفتر علوم DOE مدیریت می کند. دفتر علوم بزرگترین حامی تحقیقات پایه در علوم فیزیکی در ایالات متحده است و برای رسیدگی به برخی از مهم ترین چالش های زمان ما کار می کند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به Energy.gov/science.





Source link